Biz Türklerin Ilk Spor Otomobili Stc-16

mikoliko

New member

TEKNİK ÖZELLİKLER
Genel Bilgiler

Şasi Tam, Çelik
Kupa Monoblok Fiberglas
Renk Ford Signal Yellow (Akzo Skala: FEU1022-KL)
Kapı Sayısı 3
Güç Aktarımı Arkadan İtişli

Karoser
Boyutlar Uzunluk: 3980 mm Genişlik: 1640 mm Yükseklik: 1280 mm
Dingil Aralığı 228 cm
İz Açıklığı Ön: 1320 mm Arka: 1280 mm
Yerden Yükseklik 162 mm
Ağırlık (boş) 920 Kg
Ağırlık Dağılımı Ön: %55 Arka: %45
Benzin Deposu 39 Litre
Direksiyon Rack&Pinion, Tur Sayısı 3.34
Dönüş Çapı 9 mt.

Motor Bilgileri
Motor Yeri Ön Aks Ortasında
Motor Yerleşimi Longitudinal
Motor Yapısı Döküm Demir, Ford Kent
Silindir Sayısı Sıralı 4
Silindir Hacmi/per 399,75 cc
Sibop Sayısı 8
Soğutma Su
Hacim 1599 cc
Sıkıştırma Oranı 9:1
Yakıt Sistemi GPD Karbüratör
Motor Gücü 68 PS/DIN 5200 RPM de (50 Kw)
Maksimum Tork
2600 devirde 116.0 Nm (11.8 kgm)
Maksimum Devir
5700 dakikada
Spesifik Tork
72.55 Nm/litre

Şanzuman
Vites Sayısı 4 ileri 1 geri Senkromeçli
Vites Oranları 1. Vites 3.543:1
2. Vites 2.396:1
3. Vites 1,412:1
4. Vites 1,000:1
Geri Vites 3,324:1

Genel Performans
Azami Hız 174 km/saat (165/80-13 3.77:1 aks oranı ve 6000 devir/dakika ile)
0-100 km/saat hızlanma 15-17 saniye

Güç ağırlık oranı
72.83 bhp/ton
Top Gear Ratio 1.00
Final Drive Ration 4.13

Yürüyen Aksam
Ön Bağımsız Çift Salıncaklı, Teleskopik Amortisör, Helezon Yay, 232 mm çaplı Dolu Disk Frenler
Arka Düz Akisli, Teleskopik Amortisör, Yaprak Yay, Kampana Frenler
Lastikler 165/80-13


 

Terrible T

New member
keşke zamanında üretebilmiş olsaydık.Bir zamanlar beğenmediğimiz hinduların bile otomobilleri var..
 

MaLum-kişi

Hbeşer-i KamilH
el arabasına bınerım daha ıyı oda ıtılıo buda
 

KiLLinq-LoNeLiNeSs

OrijiNaL jojuK®
Zamanımızda.. ßundan Daha Kötüsünü Kullananlarda Var:melek
 

HTML

Üst