avea sikayet

albayrak69

New member
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
1
Reaction score
0
Puanları
0
07.03.2011 tarihinde saat 22.28 de avea.com.tr sitesinde online işlemler sayfasından 053637***96 nolu avea hatlı cep telefonumun son ödeme tarihi 07.03.2011 olan Fatura no: 20110245317061 ve Fatura tutarı: 69,60 TL. olan faturamı Sanal Kart No : 491**********44 ile ödedim.Bu ödemem 492***********03 nolu kredi kartımın hesap bildirim cetvelinde güncel dönem işlemlerine işlem açıklaması 01-AVEA İLETİŞİMİ İSTANBUL olarak yansımaktadır, durum bu şekilde gözükmesine rağmen avea.com.tr sitesinde online işlemler sayfasında faturam ödenmedi olarak görünmektedir bunun üzerine defalarca avea müşteri hizmetlerini aradım ve benden ödeme dekontu istendi bunun üzerine ykb müşteri hizmetlerini aradım burada bana dekont veremeyeceklerini ancak güncel dönem işlemleri ekran görüntüsünü fakslayabileceklerini söylediler ve faksladılar bu faksı avea ya ilettim bana verdikleri cevap bizim ödeme ekranlarımıza 9 gün geçmesine rağmen yansıyan bir işlem yok bu ekran görüntüsü bizim için bir şey ifade etmiyor dediler ve sonra Yapı ve kredi bankası genel müdürlüğüne harcama itiraz dilekçesi faksladım.Bu işlemimin detaylı olarak incelenmesi sonucu bana ödeme işbankası postundan geçmiş dediler ve avea.com.tr sitesinden yapılan bu işlem için aveadan bunun teyidini iş bankasından sormasını talep ettim bana verilen cevap yine olumsuz oldu ve ödememin kendilerine ulaşmadığını bildirdiler.11.03.2011 tarihinde aveadan mail adresime gelen mailde 7 gün içerisinde ödememi yapmazsan icra takibi başlatacaklarını bildirdiler. Bankam YKB iş bankası yetkilisi ile yaptığı görüşme sonucu isim ve telefon numarası vereceğim kişiden (iş bankası yetkilisi **** hanım tel: 0212473**35) ödemenin yukarıda belirttiğim tarih ve saatte ilgili siteden geçilen posttan yapıldığını kabul etmektedir ama avea bunu teyidini ısrarla işbankasından almamaktadır .16.03.2010 tarihinde TC SANAYİ VE TİCARET BAKANLIĞI TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİNE şikayet dilekçesinde bulundum avea , işbankası ve ykb hakkında şikayetçi olduğumu bildiriyorum bu üç büyük şirket aralarında bu ödeme ile ilgili birbirlerine teyit vermekten aciz durumdalar, TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİNİ yetkililerinden benim insiyatifim doğrultusunda aynı faturayı 2. defa ödemem konusunda bilgi aldım çünkü yoksa avea adıma bu tutar için haciz işlemi başlatacığına dair mail göndermiş bulunmaktadır.

İlk ödememin kabulü yada bana geri iadesi için TC SANAYİ VE TİCARET BAKANLIĞI TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİNE şikayet dilekçesinde bulundum sonucunda olumlu yada olumsuz olması durumuna göre bir sonraki aşamada direk TÜKETİCİ MAHKEMELERİNE baş vuracağım.

Kamuoyuna Saygıyla duyurulur.
Buna benzer bir olay başıma ilk defa geliyor ve mağdur durumdayım en kısa sürede mağduriyetimin giderilmesini dilemekteyim.Bu konunun tüm vatandaşlarımıza paylaşımla iletilmesi konusunda kararlıyım kamu oyununda bu şirketler hakkında konu ile ilgili bilgilendirilmeleri gerektiğini ifade etmeden geçmeyecegim.
Mağdur bir vatandaş...

SAYIN hackhell.net yetkilileri konunun yeri uygunmu bilemiyorum komple forumu inceledim en uygun yerin bu bölüm olduğuna karar verdim umarımdoğrudur, eğer yanlış ise taşımanızı rica ederim.Son olarak konunun kamuoyuna duyurulmasında katkılarınızdan dolayı sonsuz TEŞEKKÜRLER....
avea, şikayet, iletisim, istanbul, magdur
 
Geri
Üst