Yılın beklenen moda şovu gerçekleşti. Dünyaca ünlü iç giyim firması Victoria's Secret'ın her yılın son aylarında düzenlediği defilesi New York'taki Lexington Armory'de yapıldı.
Her yıl defilelerin vazgeçilmez modelleri arasında yer alan Miranda Kerr ve Doutzen Kroes hamilelikleri nedeniyle podyuma çıkamadılar. Ancak fimanın en kıdemli meleklerinden Adriana Lima yine podyumdaydı ve büyük alkış aldı. Victoria's Secret'ın en tecrübeli mankeni Heidi Klum'un podyumdaki eksikliği de hissedildi.
Bu yılki şovda firmanın ince eleyip sık dokuyarak seçtiği genç kuşak mankenlerin ağırlığı dikkat çekti. Katy Perry ve Akon geceye şarkıları ve şovlarıyla renk kattı.
Utancı yüzünden koskoca bir iç çamaşırı imparatorluğunun sahibi oldu... Sonra da gizemli bir şekilde kendisini 67 metre yüksekliğindeki ünlü köprüden aşağıya bırakıverdi...
Çağımızın modern tanrıçaları bugün kazandıkları milyon dolarları, sahip oldukları dudak uçuklatan yaşam tarzını Roy Raymond'a yani bu ilginç işadamına borçlu.. İşte satın alabilenler için bir statü simgesi olan sahip olamayanların da hayalini süsleyen iç çamaşırı imparatorluğunun ardındaki "sırlar".
Her şey eşine sürpriz olsun diye ona iç çamaşırı almak için gittiği bir mağazada başladı... Stanford Üniversitesi mezunu işadamı Roy Raymond, onca kadının arasında bir erkek olarak mağazayı dolanıp iç çamaşırı seçmekten utanıyordu... Satıcılara sorduğu soruların tuhaf karşılanmasından çekiniyor herkesin kendisine baktığını düşünüyordu
Kendisiyle aynı durumda olan yani karısına ya da sevgilisine iç çamaşırı alırken utanan binlerce erkeğin daha olabileceğini düşündü ve aklına parlak bir fikir geldi: Kendi iç çamaşarı markasını yaratmak
Ama öncelikle pek çok kişinin düşündüğünün tersine iç çamaşırını çekici hatta cinsel obje haline getirmek grektiğini düşündü. Bunun için yapması gereken kadınları düz beyaz iç çamaşırları giymekten vazgeçirip, tıpkı İngiltere Kraliçe Victoria dönemindeki gibi fırfırlı göz alıcı çamaşırlar giymeye yönlendirmekti.
Markası da Kraliçe Victoria'nın adını taşıyacaktı: Victoria's Secret yani Victoria'nın Sırrı.
Roy Raymond, bu düşünceyi kafasında iyice şekillendirir şekillendirmez hemen Stanford İş Merkezi'nde bir mağaza açtı. Takvimler 1977 yılını gösteriyordu.
Raymond mağazayı açarken sermayesi 80 bin dolardı. 40 bin lirasını bankadan geri kalan 40 binini de akrabalarından borç olarak almıştı. Başlangıçta orta halli kadınlara yönelik iddiasız tasarımlar satıyordu. Ama sonra kusursuz görünüşlü mankenler seçerek firmanın adını "sükseli erotizmle" birleştirdi.
Her yıl defilelerin vazgeçilmez modelleri arasında yer alan Miranda Kerr ve Doutzen Kroes hamilelikleri nedeniyle podyuma çıkamadılar. Ancak fimanın en kıdemli meleklerinden Adriana Lima yine podyumdaydı ve büyük alkış aldı. Victoria's Secret'ın en tecrübeli mankeni Heidi Klum'un podyumdaki eksikliği de hissedildi.
Bu yılki şovda firmanın ince eleyip sık dokuyarak seçtiği genç kuşak mankenlerin ağırlığı dikkat çekti. Katy Perry ve Akon geceye şarkıları ve şovlarıyla renk kattı.
Utancı yüzünden koskoca bir iç çamaşırı imparatorluğunun sahibi oldu... Sonra da gizemli bir şekilde kendisini 67 metre yüksekliğindeki ünlü köprüden aşağıya bırakıverdi...
Çağımızın modern tanrıçaları bugün kazandıkları milyon dolarları, sahip oldukları dudak uçuklatan yaşam tarzını Roy Raymond'a yani bu ilginç işadamına borçlu.. İşte satın alabilenler için bir statü simgesi olan sahip olamayanların da hayalini süsleyen iç çamaşırı imparatorluğunun ardındaki "sırlar".
Her şey eşine sürpriz olsun diye ona iç çamaşırı almak için gittiği bir mağazada başladı... Stanford Üniversitesi mezunu işadamı Roy Raymond, onca kadının arasında bir erkek olarak mağazayı dolanıp iç çamaşırı seçmekten utanıyordu... Satıcılara sorduğu soruların tuhaf karşılanmasından çekiniyor herkesin kendisine baktığını düşünüyordu
Kendisiyle aynı durumda olan yani karısına ya da sevgilisine iç çamaşırı alırken utanan binlerce erkeğin daha olabileceğini düşündü ve aklına parlak bir fikir geldi: Kendi iç çamaşarı markasını yaratmak
Ama öncelikle pek çok kişinin düşündüğünün tersine iç çamaşırını çekici hatta cinsel obje haline getirmek grektiğini düşündü. Bunun için yapması gereken kadınları düz beyaz iç çamaşırları giymekten vazgeçirip, tıpkı İngiltere Kraliçe Victoria dönemindeki gibi fırfırlı göz alıcı çamaşırlar giymeye yönlendirmekti.
Markası da Kraliçe Victoria'nın adını taşıyacaktı: Victoria's Secret yani Victoria'nın Sırrı.
Roy Raymond, bu düşünceyi kafasında iyice şekillendirir şekillendirmez hemen Stanford İş Merkezi'nde bir mağaza açtı. Takvimler 1977 yılını gösteriyordu.
Raymond mağazayı açarken sermayesi 80 bin dolardı. 40 bin lirasını bankadan geri kalan 40 binini de akrabalarından borç olarak almıştı. Başlangıçta orta halli kadınlara yönelik iddiasız tasarımlar satıyordu. Ama sonra kusursuz görünüşlü mankenler seçerek firmanın adını "sükseli erotizmle" birleştirdi.