Dean Winchester
SupernaturaL
İşte İtalya'yı karıştıran, Vatikan'ı çileden çıkaran bir reklam daha.
Hristiyan dini çevreleri yine kızgın. Bu kez bir dondurma reklamında, bir rahibenin, bir rahibi öpmesi ve "Öpüşme kadar baştan çıkarıcı" sloganının kullanılması, Reklam Standartları Yönetimi'nin telefonlarını kilitledi, şikayet mailleri çığ gibi geldi.
En gözde İtalyan dondurma üreticilerinden Antonio Federici Gelato'nun yeni ürünü için hazırlanan reklama, Vatikan ve İtalya genelindeki rahibeler büyük tepki gösterdi. Rahibeleri bu şekilde göstermenin hiçbir izahı olmadığını söyleyen kilise çevreleri, reklamın derhal kaldırılmasını istedi.
Antonio Federici's'in reklam direktörü Matt O'Connor ise "Hiçbir şekilde rahibelere, kiliseye hakaret gibi algılanacağını düşünmedik çünkü çok iyi niyetle ve estetikle hazırlanan bir reklam. Sadece bu dondurmanın en güçlü iradeleri bile baştan çıkaracak kadar lezzetli olduğunu ima etmeye çalıştık. Reklam Standartları Yönetimi tarafından hakkımızda araştırma başlatılacağı hiç aklımıza gelmemişti. Böyle algılanması üzücü" dedi.
İtalyan Reklam Standartları Yönetimi'ne son günlerde en fazla şikayetin bu reklam için geldiği belirtiliyor.
Hristiyan dini çevreleri yine kızgın. Bu kez bir dondurma reklamında, bir rahibenin, bir rahibi öpmesi ve "Öpüşme kadar baştan çıkarıcı" sloganının kullanılması, Reklam Standartları Yönetimi'nin telefonlarını kilitledi, şikayet mailleri çığ gibi geldi.
En gözde İtalyan dondurma üreticilerinden Antonio Federici Gelato'nun yeni ürünü için hazırlanan reklama, Vatikan ve İtalya genelindeki rahibeler büyük tepki gösterdi. Rahibeleri bu şekilde göstermenin hiçbir izahı olmadığını söyleyen kilise çevreleri, reklamın derhal kaldırılmasını istedi.
Antonio Federici's'in reklam direktörü Matt O'Connor ise "Hiçbir şekilde rahibelere, kiliseye hakaret gibi algılanacağını düşünmedik çünkü çok iyi niyetle ve estetikle hazırlanan bir reklam. Sadece bu dondurmanın en güçlü iradeleri bile baştan çıkaracak kadar lezzetli olduğunu ima etmeye çalıştık. Reklam Standartları Yönetimi tarafından hakkımızda araştırma başlatılacağı hiç aklımıza gelmemişti. Böyle algılanması üzücü" dedi.
İtalyan Reklam Standartları Yönetimi'ne son günlerde en fazla şikayetin bu reklam için geldiği belirtiliyor.