İnternette zamanımızı sosyal ağlarda öldürüyoruz
Nielsen Co'nun yaptığı araştırma Facebook ve Twitter'da ne kadar zaman geçirdiğimizi gözler önüne seriyor.
Geçtiğimiz ay hem Facebook hem de Twitter için hem çok önemli hem de gurur verici bir aydı. Facebook 500 milyon kullanıcıya ulaşırken, Twitter'da da 20 milyarıncı Tweet girildi.
Araştırma şirketi Nielsen Co. ise geçtiğimiz ay, sonuçları ilginç bir araştırma yaptı. Kullanıcılarının internet üzerinde zamanlarını ne yönde harcadıklarını araştıran firma, araştırmalarında daha önceleri hep ilk sırada çıkan "e-posta okuma"nın üçüncü sıraya düştüğünü belirtti.
Araştırmaya göre insanlar online zamanlarının yüzde 23'ünü Facebook, Twitter, MySpace gibi sosyal paylaşım sitelerinde geçiriyorlar. Sosyal paylaşım sitelerini yüzde 10 ile "online oyunlar" izliyor. Üçüncü sırada ise yüzde 8 ile e-posta okuma var. Yüzde 5 zaman ise Yahoo gibi portallarda harcanıyor. Beşinci sırada ise yüzde 4 ile MSN Messenger gibi anlık ileti programları var.
Araştırmaya katılanların yüzde 48'i yatmadan hemen önce ya da sabah kalktıklarında ilk iş olarak Facebook ve Twitter hesaplarına göz atıyorlar.
Nielsen Co'nun yaptığı araştırma Facebook ve Twitter'da ne kadar zaman geçirdiğimizi gözler önüne seriyor.
Geçtiğimiz ay hem Facebook hem de Twitter için hem çok önemli hem de gurur verici bir aydı. Facebook 500 milyon kullanıcıya ulaşırken, Twitter'da da 20 milyarıncı Tweet girildi.
Araştırma şirketi Nielsen Co. ise geçtiğimiz ay, sonuçları ilginç bir araştırma yaptı. Kullanıcılarının internet üzerinde zamanlarını ne yönde harcadıklarını araştıran firma, araştırmalarında daha önceleri hep ilk sırada çıkan "e-posta okuma"nın üçüncü sıraya düştüğünü belirtti.
Araştırmaya göre insanlar online zamanlarının yüzde 23'ünü Facebook, Twitter, MySpace gibi sosyal paylaşım sitelerinde geçiriyorlar. Sosyal paylaşım sitelerini yüzde 10 ile "online oyunlar" izliyor. Üçüncü sırada ise yüzde 8 ile e-posta okuma var. Yüzde 5 zaman ise Yahoo gibi portallarda harcanıyor. Beşinci sırada ise yüzde 4 ile MSN Messenger gibi anlık ileti programları var.
Araştırmaya katılanların yüzde 48'i yatmadan hemen önce ya da sabah kalktıklarında ilk iş olarak Facebook ve Twitter hesaplarına göz atıyorlar.