NeutR
New member
- Katılım
- 29 May 2009
- Mesajlar
- 40
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
Hesk ücretsiz PHP yardım masası yazılımı MySQL veritabanı ile çalışır. Bu kurulum için bir bilet destek sistemi web siteniz için (yardım) temel sağlar.
Müşterileriniz ve destek bileti göndermek için personel büro bilet yardım yönetmek ve cevap güzel bir web arayüzü barındırır edebiliyoruz. Özellikleri:
Personel * Sınırsız kişisel hesaplar
* Sınırsız kategorileri
* Konserve yanıt
* Dosya eki
* Tam Knowledgebase (makaleler, kategoriler, arama ,...) özellikli
"Bir bilet gönder" şeklinde * özel alanlar
* Anti-Spam kontrolleri bir bilet gönderiyorsunuz
* Güçlü bilet arama işlevleri
* E-yeni bilet ve cevapları posta bildirimleri
Personel yanıtlar ve Knowledgebase makaleler * degerlendirmesi
X gün sonra * autoclose bilet
* Kolay kullanımlı bir web arayüzü
* Herhangi bir dile çevirmek kolay
* Ve çok daha fazlası!
Tamamen düzenleme üstbilgi, altbilgi ve stil dosyaları ile yardım masası ve görünümünü özelleştirebilirsiniz! Tüm metin kullanılan tek bir dil, böylece sadece bir dosya düzenlemek için gereken komut çevirmek için dosya saklanır!
Çünkü bu bir, güvenli ve ücretsiz alternatif basit ticari ($ 200 okuma +) yardım masası yazılım kullanımı kolaydır Birçok kullanıcı bu betik onlar gibi söylüyorlar. Ayrıca basit bir o size yardım kalkmak ve çok az çabayla çalışan yardım için veritabanı kurulumu önemser betiği kurmak ile gelir.
Hesk, Linux, Windows ve Linux işletim sistemleri altında sunucularında test edilmiştir. Bu gibi sahip sürece başka bir sunucu üzerinde çalışması gerektiğini PHP ve fonksiyonlar ile MySQL yükleme çalışıyorum.
Koşullar
* UNIX, Windows, Linux sunucu (veya PHP / MySQL çalışma) ile diğer
* PHP 4.3.2 veya daha yeni
* 1 MySQL veritabanı
* FTP erişimi ve bir FTP programı
Hesk is free PHP help desk software that runs with a MySQL database. It allows you to setup a ticket based support system (helpdesk) for your website.
Your customers are able to submit support tickets and the staff has a nice web based interface to reply to and manage help desk tickets. Features include:
* unlimited personalized accounts for staff
* unlimited categories
* canned responses
* file attachments
* fully-featured knowledgebase (articles, categories, search,...)
* custom fields in the "Submit a ticket" form
* anti-SPAM checks when submitting a ticket
* powerful ticket search functions
* e-mail notifications of new tickets and replies
* rating of staff replies and knowledgebase articles
* autoclose tickets after X days
* easy-to-use web interface
* easy to translate to any language
* and many more!
You can completely customize the look of your help desk by editing header, footer and style files! All the text used is stored in a single language file so to translate the script you only need to edit one file!
Many users say they like this script because it is an easy to use, simple, secure and FREE alternative to commercial (read $200+) help desk software. It also comes with a simple install script that takes care of database setup to help you get your helpdesk up and running with very little effort.
Hesk has been tested on servers under Linux, Windows and FreeBSD operating systems. It should work on any other server as long as it has a working PHP and MySQL installation with common functions.
Requirements
* UNIX, Windows, FreeBSD server (or other with working PHP/MySQL)
* PHP 4.3.2 or newer
* 1 MySQL database
* FTP access and a FTP program
Demo: http://www.bigdesigner-destek.co.cc/
Download: http://rapidshare.com/files/218087541/HESKv2.0.zip
KURULUM:
www.domain-adı.com/install/install.php
DB Name - Parola vs. alanları doldurup kurulumu tamamladıktan sonra, FTP den install dizinini tamamen kaldırmayı unutmayınız.
TeşekkürLerinizi Esirgemeyin Lütfen
Müşterileriniz ve destek bileti göndermek için personel büro bilet yardım yönetmek ve cevap güzel bir web arayüzü barındırır edebiliyoruz. Özellikleri:
Personel * Sınırsız kişisel hesaplar
* Sınırsız kategorileri
* Konserve yanıt
* Dosya eki
* Tam Knowledgebase (makaleler, kategoriler, arama ,...) özellikli
"Bir bilet gönder" şeklinde * özel alanlar
* Anti-Spam kontrolleri bir bilet gönderiyorsunuz
* Güçlü bilet arama işlevleri
* E-yeni bilet ve cevapları posta bildirimleri
Personel yanıtlar ve Knowledgebase makaleler * degerlendirmesi
X gün sonra * autoclose bilet
* Kolay kullanımlı bir web arayüzü
* Herhangi bir dile çevirmek kolay
* Ve çok daha fazlası!
Tamamen düzenleme üstbilgi, altbilgi ve stil dosyaları ile yardım masası ve görünümünü özelleştirebilirsiniz! Tüm metin kullanılan tek bir dil, böylece sadece bir dosya düzenlemek için gereken komut çevirmek için dosya saklanır!
Çünkü bu bir, güvenli ve ücretsiz alternatif basit ticari ($ 200 okuma +) yardım masası yazılım kullanımı kolaydır Birçok kullanıcı bu betik onlar gibi söylüyorlar. Ayrıca basit bir o size yardım kalkmak ve çok az çabayla çalışan yardım için veritabanı kurulumu önemser betiği kurmak ile gelir.
Hesk, Linux, Windows ve Linux işletim sistemleri altında sunucularında test edilmiştir. Bu gibi sahip sürece başka bir sunucu üzerinde çalışması gerektiğini PHP ve fonksiyonlar ile MySQL yükleme çalışıyorum.
Koşullar
* UNIX, Windows, Linux sunucu (veya PHP / MySQL çalışma) ile diğer
* PHP 4.3.2 veya daha yeni
* 1 MySQL veritabanı
* FTP erişimi ve bir FTP programı
Hesk is free PHP help desk software that runs with a MySQL database. It allows you to setup a ticket based support system (helpdesk) for your website.
Your customers are able to submit support tickets and the staff has a nice web based interface to reply to and manage help desk tickets. Features include:
* unlimited personalized accounts for staff
* unlimited categories
* canned responses
* file attachments
* fully-featured knowledgebase (articles, categories, search,...)
* custom fields in the "Submit a ticket" form
* anti-SPAM checks when submitting a ticket
* powerful ticket search functions
* e-mail notifications of new tickets and replies
* rating of staff replies and knowledgebase articles
* autoclose tickets after X days
* easy-to-use web interface
* easy to translate to any language
* and many more!
You can completely customize the look of your help desk by editing header, footer and style files! All the text used is stored in a single language file so to translate the script you only need to edit one file!
Many users say they like this script because it is an easy to use, simple, secure and FREE alternative to commercial (read $200+) help desk software. It also comes with a simple install script that takes care of database setup to help you get your helpdesk up and running with very little effort.
Hesk has been tested on servers under Linux, Windows and FreeBSD operating systems. It should work on any other server as long as it has a working PHP and MySQL installation with common functions.
Requirements
* UNIX, Windows, FreeBSD server (or other with working PHP/MySQL)
* PHP 4.3.2 or newer
* 1 MySQL database
* FTP access and a FTP program
Demo: http://www.bigdesigner-destek.co.cc/
Download: http://rapidshare.com/files/218087541/HESKv2.0.zip
KURULUM:
www.domain-adı.com/install/install.php
DB Name - Parola vs. alanları doldurup kurulumu tamamladıktan sonra, FTP den install dizinini tamamen kaldırmayı unutmayınız.
TeşekkürLerinizi Esirgemeyin Lütfen